Reklama

Bieg o Pierścień Św. Kingi – podsumowanie organizatora. Rekordowe 80.000 zł !

Fundacja AUXILIUM oraz organizatorzy V Charytatywnego Biegu o Pierścień św. Kingi składają serdeczne podziękowania wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu organizacyjnego wydarzenia, które odbyło się dnia 6 lipca 2019 r. w Parku Rodzinnym Uzbornia.

Dziękujemy:

1. Wolontariuszom, którzy w liczbie 100 osób zabezpieczali:
obsługę wszystkich Biegów w Parku Rodzinnym Uzbornia oraz na Stadionie Miejskim MOSiR;
obsługę trasy w Parku Salinarnym;
obsługę trzech punktów nawadniania na trasie biegu na 10 km;
obsługę Biura Zawodów – za profesjonalizm, cierpliwość, opanowanie i sprawną pracę;
zabezpieczali trasę biegu głównego;

2. Służbom mundurowym oraz wolontariuszom, którzy czuwali nad bezpieczeństwem trasy Biegu Głównego na 10 km:

Policjantom z Komendy Powiatowej Policji w Bochni @POLICJABOCHNIA;
Funkcjonariuszom Straży Miejskiej w Bochni @STRAŻMIEJSKABOCHNIA;
Strażakom z Powiatowej Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Bochni @STRAŻPOŻARNABOCHNIA;
OSP OKULICE
OSP CHODENICE
OSP DOŁUSZYCE
OSP DRWINIA;
OSP GROBA;
OSP ISPINA;
OSP ŁAPCZYCA;
OSP MIKLUSZOWICE;
OSP RZEZAWA;
OSP SIEDLEC;
OSP WOLA NIESZKOWSKA

3. Służbom Medycznym: @QuickMed Jarosław Bętkowski

4. Motocyklistom @MOTOJADOWNIKI;

5. Darczyńcom, dzięki którym nasza impreza biegowa mogła się odbyć, którzy zabezpieczyli środki na potrzeby logistyki biegów, czyli: napoje, polisę, posiłek regeneracyjny, pakiety startowe, reklamę, numery startowe, koszulki, cegiełki, medale, nagrody do licytacji i konkursów;

@DOMUBEZPIECZEŃKROPIDŁOWSCY @EKOMBUD @WERNERKENKEL @AQUER @PIZZERIAAMBROZJA @TTPLAST @STALPRODUKT @KOPALNIASOLIBOCHNIA @MIĄSKOTEAM @ABJ @IGLOO @MILOO @REMEDIUM @CIACHOMANIA @ARTOFFINANCE @GALERIABOCHEŃSKA @DELSA @AIFO @ARCOM @MIROSŁAWSATOŁA @PAWEŁLEŚ @ATI @HOTELNOWABOCHNIA @ALOESOWECENTRUMZDROWIAIURODY
@LOCKTEL @FUNNYCASE @BACÓWKATOWARYTRADYCYJNE @AKCES @SALCO @PROFITMEDIA @ARTSKLEP @MAŁACZARNABISTRO @GALICJA @RERUM @POLAR @SPORTKONSULTING @GÓRALSKACHATA @KOLORPLUS @AGENCJAFILMOWAOPERA @NAWIGATOR @PLASTDRUK @XEROWBRAMIE @TMVIA @QUICKMED @GRUPAPRO @INTERNOFOTOBUDKA @FIGHTMANN @LADIESTEAM @EVERTEAM @PHORMY @MUZEUMMOTYLIARTHROPODA @ZABAWKININO @RECAL @KAŻDAPUSZKACENNA

6. Uczestnikom wszystkich Biegów dla dorosłych oraz dzieci, za udział w Biegach, ich wysiłek i dar serca;

7. Kibicom oraz tym wszystkim osobom, które w jakikolwiek sposób przyczyniły się do wsparcia organizatorów oraz Fundacji, za pomoc oraz stworzenie wspaniałej atmosfery i realizacji szczytnego celu pomagania przez bieganie;

8. Instytucjom oraz Samorządom Miejskim, Gminnym i Powiatowym za patronat i wspieranie idei Biegu: @MIEJSKIDOMKULTURYWBOCHNI @KRYTAPŁYWALNIAWBOCHNI @MOSIRBOCHNIA @URZĄDMIASTABOCHNI @POWIATBOCHEŃSKI @GMINADRWINIA @GMINABOCHNIA @GMINARZEZAWA;

9. Wszystkim dzieciom, które pobiegły dla najmłodszego podopiecznego fundacji – Filipka;

10. Zorganizowanym grupom biegowym, które licznie zasiliły listy startowe wszystkich Biegów @CREATIVEBOCHNIABIEGATEAM, @SALTRUNNERSBOCHNIA, @DOMUBEZPIECZEŃKROPIDŁOWSCY @WILKIARCONU, @WERNERKENKEL;

11. Wszystkim osobom, które wzięły udział w licytacjach;

12. firmie Bacówka – Towary Tradycyjne za posiłek dla zawodników – ryż z jabłuszkami zostanie w naszej pamięci na długo… oraz osobom prywatnym, które przygotowały poczęstunek;

13. Mediom za wspaniałe relacje fotograficzne – w szczególności Pawłowi Klasie i Patrykowi Salamonowi @BOCHNIANIN @MOJABOCHNIA @BOCHNIAZBLISKA @KBC24 @KULTURALNABOCHNIA; @PAWEŁKLASAFOTO;
14. Rysiowi Piekarczykowi, Rafałowi Kłosowskiemu, Radziowi Kierepce, za szeroko pojętą pomoc w kwestii poligrafii, obsługi stron internetowych, prezentacje multimedialne;

15. Borysowi Borowcowi za Kiermasz z licytacjami fantów;

16. Patrykowi Salamonowi za cierpliwość i miliony poprawek w kwestii medali i kafli;

17. Majce Daniec za organizację Biegów dla dzieci;

18. Ani Szymla za zorganizowanie licznej grupy wolontariuszy z Urzędu Skarbowego w Bochni,

19. Sylwii i Bogdanowi za ich udany debiut w organizacji prac na stadionie;

20. Staszkowi Kęskowi i Krzysiowi Maćkowskiemu za scenariusz, zdjęcia i montaż filmu promującego Bieg;
21. Obu Karolom za dźwięk;

22. Karolowi Nyczowi za udany debiut w charakterze wszelkiej pomocy w trakcie przygotowań i realizacji Biegu;

23. Kubie Buczkowi i Madzi Dyga za wszystko co zrobiliście dla nas w edycjach ubiegłych;

24. Agnieszce Mączce za pracę z wolontariuszami;

25. Gosi Szymańskiej za pracę w depozycie;

26. Kindze Magdoń za działania z dzieciakami;

27. Marcinowi Kusiakowi za mobilizację zawodników Creative Bochnia Biega i ich rodzin do czynnego wolontariatu na rzecz powodzenia naszego Biegu;

28. Mamom naszych podopiecznych: Mamie Filipka – Sylwii, Mamie Jasia – Teresce, Mamie Filipka – Agacie za wsparcie i pomoc;

29. Firmie Chronotex za pracę przy pomiarze czasu;

30. Firmie TM VIA za zabezpieczenie dróg, firmie Archi-Kon za projekt organizacji ruchu;

31. Mirkowi Ciborowi za to, że jego pomysł sprzed kilku lat działa i niesie dobro dla ludzi, którzy potrzebują wsparcia.

32. Ani – Małej Czarnej za to, że nas przygarniała na dziesiątki spotkań przed Biegiem, Biuro Zawodów w trakcie Biegu i spotkania po Biegu;

33. Ambasadorom Biegu: @TomaszKnap @KrzysztofImiołek, @SzczepanBrzeski @BognaBielecka @CreativeBochniaBiegaTeam;

34. Wszystkim osobom, których nie wymieniliśmy, a dzięki ich bezinteresownemu zaangażowaniu podczas prac organizacyjnych oraz podczas realizacji wydarzenia impreza się udała.

DZIĘKUJEMY!!!

Podkreślamy jednocześnie, że żaden z organizatorów, wolontariuszy, koordynatorów nie otrzymał za swoją pracę wynagrodzenia. Dzięki Wam wszystkim oraz Waszemu sercu i zaangażowaniu Fundacja Auxilium zebrała podczas tegorocznej edycji rekordową kwotę ponad 80 000 zł, która zasiliła w 100 % konta podopiecznych Fundacji:

Kwota: 80 000 zł
Na wyżej wymienioną sumę składa się:
1. Darowizny Darczyńców instytucjonalnych i prywatnych (wpłaty na konto oraz zbiórka publiczna) 40 000 zł
2. Darowizna startowa za zapisy na biegi (wpłaty na konto, wpłaty TPay oraz zbiórka publiczna) 16 000 zł
3. Darowizny z Licytacji ofiarowanych przedmiotów (wpłaty na konto, wpłaty DotPay oraz zbiórka publiczna) 13 000 zł
4. Darowizny z akcji Biegam dla Filipka – (zbiórka publiczna) 5 000 zł
5. Darowizny celowe od osób prywatnych dla najmłodszych podopiecznych oraz inne darowizny pieniężne (wpłaty na konto, wpłaty DotPay) 6 000 zł
6. Darowizna do puszek – (zbiórka publiczna) 300 zł

Kwota podana przez nas nie jest kwotą ostateczną, ponieważ przez cały czas środki spływają na konta podopiecznych Fundacji.
Do w/w kwoty nie doliczyliśmy darowizn rzeczowych, ufundowanych przez życzliwych nam darczyńców, takich jak woda, materiały poligraficzne, upominki dla zawodników, catering, opłaty za projekt organizacji ruchu, ubezpieczenie, dary na licytację i wiele innych, których wartość określamy na ponad 30 000 zł.
Piąta Edycja Biegów pod względem frekwencji:
W Biegu Głównym na 10 km uczestniczyło 236 zawodników (235 ukończyło bieg). Dla porównania w I edycji było 217 zawodników, w II edycji 195, w III 222, w IV edycji 220.

W biegach:
na 3 km wzięło udział 104 osób
Nordic Walking ukończyło 34 zawodników i zawodniczek

Wyniki:
Najliczniejsza drużyna: Creative Bochnia Biega
Najszybsza drużyna: Salt Runners Bochnia
Najstarsza uczestniczka: Barbara Woźniak (10 km)
Najstarszy uczestnik: Zygmunt Malewski (10 km)
10 km OPEN
Kobiety – OPEN
1. Szweda Mirosław Toruń Drużyna Szpiku 42:39
2. Szczechowicz Magdalena Kraków AZS AWF Kraków 47:57
3. Gut Marzena Borek Salt Runners Bochnia 49:40
Mężczyźni – OPEN
1. Barnaś Adrian Bochnia Salt Runners 37:50
2. Rębilas Adam Nowy Wiśnicz 38:59
3. Goc Paweł Bochnia 41:44

Pozostałe wyniki:
Open tutaj

Open K/M tutaj

Wyniki kategorii wiekowych tutaj

Wyniki młodzieży do 18 lat tutaj

Najszybsza drużyna tutaj

Najliczniejsza drużyna tutaj

W Biegach dla dzieci na trzech dystansach 100 metrów, 500 metrów i 1 kilometra uczestniczyło 294 dzieci! Jeszcze raz bardzo dziękujemy za pomoc w zorganizowaniu małego święta biegania w Bochni, którego główną ideą była pomoc 30 podopiecznym Fundacji Auxilium.

Dziękujemy za wszystko!

Przepraszamy za utrudnienia na drogach. Osobom, które mimo napotkanych utrudnień na drodze nie zgłosiły skarg i wykazały zrozumienia dla celu wydarzenia dziękujemy serdecznie!
Przepraszamy zawodników o nr startowych 154 i 322 – skontaktujemy się z Panami w celu zadośćuczynienia za NASZ błąd.
Organizatorzy Biegu – wolontariusze – Dyrektor Biegu – Marcin Gibała i Prezes Fundacji Auxilium – Luiza Sawicka Hofstede dziękują serdecznie za wspólne lata przy organizacji tego wydarzenia. Informujemy jednocześnie, że V edycja Biegu była ostatnią z naszym organizacyjnym udziałem. Trzymamy kciuki za powodzenie kolejnych edycji Biegu, którego cel jest absolutnie słuszny i bezcenny. Mimo, że nie będziemy organizatorami Biegu, nadal pozostaniemy wolontariuszami Fundacji. Dziękujmy za wsparcie. To była wielka przygoda i radość współpracować z tak fantastycznymi ludźmi! Do zobaczenia na STARCIE Biegu w roku 2020!